Temel İlkeleri diş eti kanaması için ne yapmalı

kafaak Merhaba hocam benim once sag disim apse yapti ve lenf bezlerinin orasi şhizmetip bigunde indi derkrn bi anda sol zir dişim agrimaya basladi ve apse yapdi bunda yanagimnhafif şiş ve cok aa.

Bilirkişi hekim Doktorunuza güvenin röntgen filmi ile dişinizin durumu görülmektedir. Doktorunuz muktezi tedaviyi uygulayacaktır.

Agri stoper felan islemiyo hic,ahzima scak bsey rdinde ve durduk yere agridan öluyum sabahi elimde deniz bardagi sohuk suyla sabaha derece agri basladikca yudumlayarak geciriyorum,sizce bu nedir ben bundan nasl kurtulurum

BÜŞRA merhaba doktor komutan benim dişim çürük doktora gittim çektirmek kucakin ama ağrı yapmıyorsa çekmeyelim dedei ve çekmedi

Uzman hekim Oldu balkılar mümkün. Diş iltihabı demeden önce görülmesi lazım fakat diş iltihabı olma yüzdesi çok fazladır. Mutlaka diş hekiminize servurunuz.

Spesiyalist hekim Doktorunuza güvenmelisiniz. Eğer bu mevzuda tereddüt yaşıyorsanız sair bir diş hekimine bile araştırma olabilirsiniz.

şengül hocam. bu dişi hitit apsesi midein meydana getirilen sağaltma diş çürüklerinde meydana getirilen hat tedavisiyle aynı şekilde mi oluyor. dişi delerek mi mimariyor. bugün diş hekimime ön üst iki dişimin itici şeyler yerken sızladığını söyledim o da apse olduğunu hat tedavisi bünyelması icap ettiğini söyledi bile beş on korktum açıkcası.

canan ekerl Doktor satış selam benim disim 2 yıl once kanal tedavisi oldu 2 sene sonrasında agrıferment basladı aynı doktora gittim disimi actı dha sonrasında disim sisti disime biseyler sertp duruyo her gittigmde kutuda sodyum yazyodu anlaşılan dha snra sislik apseymis indi yalnız hala hekim bna antibiyotk vermedi nerdeyse 2 ay evet disim ack geziyorm bikackere gecici kapattı yine sismeye baslaynca actı disimi suan ack disim ama gine sisti agrıda var sizce dogrumu yapyo yoksa degistiryik mi doktorumu

bilgelik Hocam selam. Benim sol ust eğin disimde agri var. Abse veya 20 lik disimin cikmasindan supheleniyorum. Disimin orda sari bir sislik vardi ve kul o kapanıkği iğneyle patlatip icindeki siviyi cikardim yalnız pop over here hala agri devam ediyor ve sislik duruyor ne yapmam gerekir?

Nisan Hekim satış merhabalar benim bir dişimin kök bölgesinde apse oluştu. Baloncuk şeklinde hekim kök bölgenin çekilmesi çıfamilyalması gerektiğini söylemiş oldu.

Diş köklerinde oluşan apseler gaga bakımının mimarilmaması ve oluşan çürüklere müdahale edilmemesinden dolayı oluşmaktadır. Diş ve diş hitit arasındaki apseler ise gene günlük olarak munsap hizmetının https://www.agizkokusuvetedavisi.com/dis-eti-kanamasi/ konstrüksiyonlmamasından dolayı diş aralarında mütebaki yeme artıklarının temizlenmeyip burada bakteri ve tartarlarla beraber apselerin oluşmasına ne olmasıdır.

Mahir hekim Dilerseniz bir diş hekimine görünebilirsiniz iltihaplanma olup olmadığı konusunda bir marifet edinin..

hilal dişime yaklaşık bir sene önce hat tedavisi yapıldı fakat aradan iki ay geçmeden o dişimde bir kırılma oldu ve dişimin kucaki oyuk gibi oldu mahvetmek yediğim hin çiğneme esnasında balkıma oluyo dişlerimi birbirine bastıramıdeğerlendirme ne yapmam official website gerekiyo yardımcı olursanız sevinirim

Apse tedavilerinde hat tedavisi haricinde cerrahi otama uygulamaları da vardır. Bu cerrahi hizmetlemler periodontist uzmanları tarafından gerçekleştirilmektedirler.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *